onsdag 5 maj 2010

Köks darlings..

Hej Vänner,
Åhh...jag är kär...trodde jag funnit den finaste av de finaste matberedare att kära ner sig i,,,har varit och är iofs fortfarande dödligt kär i Kitchen aid matberedare...har medvetet undvikigt att gå in eller förbi affärer som har denna goding...om jag av misstag råkar gå in i en affär och får syn på juvelen....drabbas jag på riktigt av svår halsbränna....helt galet ...jag känner nästan hur jag blir galen i allmänhet när jag passerar fina saker jag ej har råd att köpa förtillfället...men i synnerhet med denna.....såå nuförtiden är nuvalucol ett måste när jag flanerar på stan utan super tjockt kontokort...Men nu är mitt dilemma...att Ankarsrum har gjort en nästan ännu mer galet skön matberedare....vilken ska man välja den dag man får råd...urk...jaja har nog ett tag till att fundera på det...den e så snygg så jag får...ja ...halsbränna...
Min kära och jag har planer på en resa till Shangai....han har varit där mycket men aldrig jag.....han har sagt att där kommer inte nuvalucol räcka för mig..han hävdar bestämt att jag måste ta lungnande med mig...för att jag kommer bli heeeelt sjuk i huvudet annars....herregud...kan det vara så underbart....bäst jag får ett helt paket utskrivet..:)
Kram
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar