fredag 30 april 2010

I love my Lifebike


Åhhh så roligt roligt roligt....trodde faktiskt inte det var sant att det skulle vara så kul....ja, vad undrar ni...jo...Lifebike....cykla eller ska man säga köra Lifebike.....inte vad jag tänkt att blogga om egentligen men den är ju vit så den klassar in...och just det den är ett inslag i mitt liv så den uppfyller faktiskt båda mina kriterier.

Igår körde jag en premiär tur med min nya fina fina pärlemovita Lifebike. Så mycket prat det varit om denna elcykel och visst det lät ju bra och allt så men jag trodde inte inte att jag skulle bli tok fashinerad....Min kära sambo packade upp min nya darling i går och undrade om jag inte skulle ta en prov tur...åhh suck jag som just satt mig i soffan med lite gott grönt te i min favvo mulberry kopp...te blir sååå galet gott i den koppen tänk att jag bara använt den som penn ställ i många många år..om jag bara vetat....och dessutom hade jag smygit in en kardemumma bulle från Brunkebergs bageri i micron...tänkte passa på att mumsa i mig den medans Mr M (dvs min sambo) höll på att montera cykeln.känns ju bättre om ingen ser...då har man ju i praktiken inte ätit någon bulle...det betyder ju oxå att man kan ta en till sen om man vill..för en bulle på kvällen måste man ju kunna unna sig...men grrr avbruten mitt i bullen..och ut och cykla skulle jag dessutom...duggade gjorde det oxå....Kunde ju bara inte säga nej när han monterat och allt...och så glad jag var för det sen!

Utan överdrift faktiskt det roligaste jag gjort på länge...kom genast på ett ärende jag måste göra...lämna lite utlästa skvaller tidningar till mamma & pappa...jag tar cykeln..tjaba vi ses....vrooom så for jag i väg...sååå fort det gick...hade aldrig kunnat ana.....galet galet kul...har du inte provat så gör det....man måste testa för att förstå! Oj som det ska cyklas nu!

Trevlig valborg på er!
Kram
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar