fredag 9 april 2010

Vackra Vide!






Vad är väl mer vårigt än söta söta små videungar....I love...



Välkommen ska du vara till mig. Startade bloggen förra året men det har varit mer än mycket med flytt och inskolningar på dagis och renoveringar osv att jag inte kommit igång försen nu..IDAG tänkte jag börja premiär blogga på riktigt ;) Har längtat så! Inleder bloggen med en hyllning till de små vide ungarna...Fick en så härlig vårbukett med rosa lite fransiga tulpaner och vide i...tulpanerna har tyvärr kroknat...men oj så härligt det är med riktigt krispiga tulpaner ..min favvo!! Hursomhelst lät jag de små vide sötnosarna stå kvar i min älskade kanna från SIA...de pryder bordet så fint!



Kannan.....blev jag så kär i att jag köpte två styckern i fall en skulle gå sönder...kände att jag skulle inte orka leva utan den ;) smart va!! Tyckte inte min kära sambo...han bara skakade på huvudet! :)


Bordet pryds även av en klunga bulliga ljusstakar...älskar bulliga saker...det bryter så snyggt till vitt och avskalat...det gick upp för mig att jag gjorde det då min syster sa något i stil med att vi har mycket typ runda former hemma...hade aldrig tänkt på det..har bara blivit så ..men jag kan bli helt galen när jag ser bulliga saker...allt ifrån bulliga poschar (bilen) till bulliga ljusstakar och bulliga hushållsmaskiner...det är väl en av mina böjelser :))


Så här ser ljusstakarna ut...de har jag köpt i vaxholm på salta stänk.....
Nu ska jag gå och ta hand om min lille son...Marlon som fyllde ett år i onsdags!
Ha en fin dag!
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar