måndag 19 april 2010

Fenomenet fondvägg...

Hej alla,
Tack till er som tittat in på min sida och skrivit lite fina kommentarer! Det värmer! Som rockie i blogg världen är det ju såå spännande när man fått en ny kommentar...och min första följare har jag oxå fått...tänk...
Ja...en sak jag fortfarande förundras över är hur människor fortfarande kan sätta fondväggar hemma....så fult så fult så fult...det var jätte fint för ...en sisådär 5-10 år sen ,,,,,men nu känns det ju helt fel...Det är flera som kommit hem till mig och lite försiktigt frågat...skall du inte ha någon fond vägg eller lite färg på gardinerna eller någon lite klatchig tavla som färgklick....nonono..noooo.....varför alla envisas med att bryta sin stil med någon äcklig liten färgstark sak som oftast inte alls harmoniserar med den "röda" tråd, känsla och stil man valt....säger inte att man inte kan ha något med lite färg...men det måste ju liksom harmonisera...tycker det är lika roligt och faschinerande varje gång någon frågar om jag inte ska ha någon färgklick hemma...säger alltid lite överdrivet då att nej fy...tycker det e super fult...förstår ju att de själva inrett sitt hem med färklicks tänket när de frågar så...helt ärligt...hur kan man fråga så...skulle aldrig få för mig att när jag är hembjuden till någon kommentera dennes hem...typ har du inte lite väl mycket färgklickar här....om personen nu inte frågat om min synpunkt...det e ju helt skruvat..man slutar aldrig förvånas ;) Sköna människor finns det gott om...

Ikväll ska jag blogga om "le kitchen" och kommer lägga ut lite sköna köksbilder från mitt kök där jag blandat modernt, retro, new england och sekelskifte...välkommen igen ikväll!
Kram från Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar